Automobilių Stiklų Tonavimo Istorija
Kaip ir daugelis geriausių dalykų, automobilių stiklų tonavimo istorija prasidėjo šalyje kuri myli laisvę ir gerbia privatumą. Pokarinėje Amerikoje populiarėjant automobiliams vis dažniau jų savininkai pastebėdavo, kaip negailestingai akina ir automobilio saloną prikaitina saulės spinduliai.
Amerikiečiai automobilių stiklus ėmėsi „tonuoti“ į pagalbą pasitelkę purškiamus dažus. [skambėtų juokingai, jeigu ne Tauragės kontrabandininkai, kurie tokia technologija naudojosi net ir praėjus 70-čiai metų]
Purkšti, visiškai neperregimi stiklai ilgai nedžiugino ir jau 1958m. pasirodė vienas pirmųjų automobilių su gamykloje tonuotais stiklais,- Chevy-Impala. Prabanga, kurią sau galėjo leisti tik nedaugelis.
Žaidimo taisyklės iš esmės pasikeitė 1966 m. Amerkiečių kompanija 3M [Minnesota Mining and Manufacturing] pirmoji pasaulyje užpatentavo dvisluoksnę [klijų ir dažų] stiklų tamsinimo plėvelę.
Nuo tada jau daugelis amerikiečių galėjo pasigirti tamsintais automobilio stiklais, tačiau plėvelė neatspindėjo saulės. Automobilio salonas dar labiau prikaisdavo, plėvelė greitai išblukdavo, blunkant keitėsi atspalviai, paviršių nusėdavo oro burbulai.
1990m. Buvo pristatyta metalizuota plėvelė, puikiai atspindinti tiesioginius saulės spindulius, neblunkanti ir nesikeičianti.
Plėvelė pradėta naudoti komercinių patalpų stiklų tonavimui ir vitrinų dekoravimui, tačiau metalo pagrindo sluoksnis trukdė sklandžiai veikti elektroniniams prietaisams.
Ilgai netrukus, metalizuotą plėvelę pakeitė patikima, keramikos pagrindu pagaminta plėvelė, iki 99% sulaikanti UV ir iki 59% atspindinti tiesioginius saulės spindulius.
Plėvelė neblunka ir nekeičia struktūros bei spalvos, tuo pačiu netrukdo sklandžiai veikti ir elektronikos įrenginiams.
Komercinės paskirties stiklų, vitrinų tonavimas, dekoravimas, tamsinimas
Įstiklintų balkonų ir terasų tonavimas, tamsinimas